dilluns, 4 d’abril del 2011

CONTINUEN LES EXHIBICIONS!!!


Després d'estar mesos recordant i aprenent totes les tècniques de circ és hora de mostrar-ho en públic. Si el mes passat ens varen visitar el centre de la Mare de Déu del Mont, aquesta vegada hem pogut gaudir de la visita de la gent de l'Altem.

La Fundació Altem és una entitat que atén persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca de l'Alt Empordà. La jonada va constar, com ja comença a ser habitual, d'una primera part d'exhibició per part de l'alumnat del Monturiol i, d'una segona part, on vam poder gaudir d'un taller de circ. Va ser en el taller on vàrem poder veure les habilitats de cadascú i passar una bona estona plegats. Una nova experiència enriquidora que també caldrà repetir!!

De moment us podem dir que demà ens visitarà l'alumnat del CEIP Sant Pau, ja us explicarem com ha anat...

4 comentaris:

  1. com mola aixo avança amb els anys kins records del nostre de 3ors i m'enalegro k surti tot tan be jeje anims i molta merda

    ResponElimina
  2. ostres tu aqui si que es noten les ganes les intencions ... peps com bam dir en el seu dia Ets Brutal espero retrobarnos en algun acte exibicio o qualsevol cosa esperem k tot continui com fins ara endevan sort i MLT MRD companys

    ResponElimina
  3. Ei queda apuntada la super idea d'en Beni d'ajuntar tota la gent que ha participat en algun espectacle. A veure si ho fem abans que em retiri je,je
    Pep

    ResponElimina
  4. Jo estic intentant fer rodar unes mandarines....però està clar que els anys no perdonen i falta pràctica!! jeje però si algún dia es fa un remember, encara que sigui per aguantar els focos jo m'hi apunto!
    Es molt macu recordar-ho, i encara més veure com ha continuat i evolucionat la teva iniciativa Pep.... ja ho deiem...ETS UN CRACK!!! Continueu així i molta merda!!! Una abraçada.
    (Cristina Alcántara)

    ResponElimina